Reklama w internecie Uwodzicielska potęga słowa, klucz do kobiecego serca | EroOnline Free porn videos

Uwodzicielska potęga słowa, klucz do kobiecego serca

Home Fora Ogólne Poradniki Uwodzicielska potęga słowa, klucz do kobiecego serca

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 uczestników, i ostatnio był zaktualizowany przez Profile photo of Nicol Nicol Nicol Nicol 2 years, 11 months temu.

Podgląd 2 postów - 1 z 2 (z 2)
  • Autor
    Posty
  • #15210
    Profile photo of admin
    admin
    Keymaster

    Było to wiele lat temu. Siedziałem sobie w kawiarni i w pewnej chwili
    widzę jak całkiem przeciętnie wyglądający facet, na oko gdzieś przed
    czterdziestką, dosiada się do fantastycznej, dziewiętnasto- lub
    dwudziestoletniej, blondyny. Ona, jak można się było spodziewać,
    nie zwraca na niego uwagi. Jednak w ciągu kilku minut facet zaczyna
    jej mówić, jak bardzo podobna jest do jego dawnej przyjaciółki
    z uniwersytetu. Potem opowiada jej, jak bardzo lubił swoje
    studenckie lata, jak bardzo wtedy lubił podróżować, spotykać się
    z ludźmi i kochać się z dziewczynami.
    Kontynuuje, opowiadając jej, jak jego przyjaciele pojechali do
    Berlina, gdzie zostali poderwani przez całkiem obce dziewczyny, jak
    sam pojechał do Paryża, gdzie go natychmiast poderwano
    w kawiarni, jak wspaniałą rzeczą jest nagle poczuć fizyczny pociąg
    wobec kogoś całkiem obcego. Na koniec streszcza jej całą masę
    niewiarygodnych historii, które, jak twierdził, wyczytał w gazetach:
    o pijanym, który pomylił okna, kiedy cichcem wracał do domu po
    drabinie, czego skutkiem był namiętny seks z nie swoją żoną;
    o kobiecie, która zdecydowała się rzucić swą nudną pracę i rozpocząć
    własny biznes w chwili, kiedy poczuła swą kiełkująca miłość do
    nieznajomego klienta; o rockowej kapeli, przesłuchanej przez policję
    z powodu aktów seksualnych dokonanych przez nich w czasie
    koncertu z grupą gotowych na wszystko wielbicielek… I tak dalej.
    Historie, które ten mężczyzna opowiadał, były coraz mniej ze sobą
    związane. W istocie, łączył je tylko jeden przewodni temat: SEKS.
    Czy młoda dama czuła się urażona lub zażenowana?
    Cóż, jej twarz i dekolt faktycznie były zaczerwienione. Zaczęła także
    w widoczny sposób drżeć. Co chwilę wydawało się, że całkiem
    przestała oddychać. Usta miała rozwarte, a źrenice wielkie jak
    dwudziestopięciocentówki.
    Nie, nie była urażona – w istocie była podniecona. A kiedy w końcu
    pojawił się przyjaciel tego faceta i musiał on się z dziewczyna
    pożegnać, ta gwałtownym ruchem otworzyła torebkę i w pośpiechu
    zapisała mu swój numer telefonu, o który on nawet nie musiał
    prosić. I jeszcze wymogła na nim obietnicę, że zadzwoni.
    Jak możesz sobie wyobrazić, opisany incydent dał mi sporo do
    myślenia. Wbrew pozorom sukces tego mężczyzny nie polegał na
    wyjątkowo szczęśliwym przypadku, na znalezieniu jednej kobiety na
    milion, którą taka właśnie rozmowa podnieca. W istocie bardzo
    niewiele kobiet by się nie podnieciło. Kiedy mam wolną chwilę, idę
    do księgarni albo na uniwersytecki campus, znajduję ładną
    dziewczynę, której nigdy przedtem nie widziałem – i to taką, mówię
    to szczerze, która nie czuje do mnie żadnego pociągu – mówię jej
    rzeczy, które mnie samemu wydawały by się jeszcze kilka lat temu
    całkiem chore, czym doprowadzam ją do takiego stanu, że mogę się,
    tu i teraz, bawić się do woli jej ciałem.
    Słowa są narzędziami pozwalającymi sprawić, by inni odczuli nowe
    przeżycia. Jeśli ktoś nie widział nigdy wieloryba wznoszącego się nad
    powierzchnię morza i tryskającego strumieniem wody w niebo, ale
    Ty widziałeś, możesz to, co widziałeś, słyszałeś, czułeś, przełożyć na
    słowa, i te słowa przekazać słuchaczowi, dzięki czemu zacznie on
    wyobrażać sobie całe przeżycie.
    Słuchający zacznie odczuwać część z opisanych wrażeń, ponieważ
    jego podświadomość, aby móc je zrozumieć, musi się z nimi najpierw
    zidentyfikować i odczuć je.
    Podejście zastosowane przez tamtego mężczyznę w stosunku do
    młodej blondynki było wprawdzie skuteczne, ale było też
    niesamowicie, naprawdę niesamowicie – nieefektywne. Kobiety daje
    się podniecać o wiele szybciej i tak książka pokaże Ci jak się to robi.
    II. Kobiety naprawdę są inne
    Wyobraź sobie, że stoisz na rogu ulicy i masz zamiar przejść przez
    jezdnię. Nagle, tuż przez zmianą świateł, pojawia się obok Ciebie
    niewiarygodnie piękna młoda kobieta. Uśmiechasz się i mówisz do
    niej: „Cześć, jestem Robert. Będziemy się zaraz kochać, wiesz
    o tym?”
    Prawdopodobnie to nie zadziała. Nie zadziałało by też raczej zdjęcie
    ubrania i zaprezentowanie jej wszystkich swoich skarbów. Jeśli zaś
    zaczniesz ją znienacka miętosić, to przykro mi, ale też Cię to raczej
    nie zaprowadzi pożądanego rezultatu, już prędzej na najbliższy
    posterunek.
    A przecież, gdyby to ta piękna kobieta zrobiła którąkolwiek z tych
    rzeczy, z pewnością odczułbyś niemałą pokusę skorzystania z okazji,
    prawda? Gdyby zaś była w tym szczera, to chyba nie zaprzeczysz, że
    z dużym prawdopodobieństwem wkrótce znaleźlibyście się
    w najbliższym motelu.
    W oczywisty sposób mężczyźni i kobiety różnią się od siebie. Inne
    rzeczy wywołują w nich pożądanie. Inne podejście uruchamia w nich
    maszynerię emocji. Kobiety zazwyczaj pragną z seksem czekać.
    Faceci chcą go TERAZ.
    Mężczyźni często głowią się nad tym, dlaczego kobiety wydają się tak
    mało konkretne i mało zdecydowane w sprawach seksu. One jednak
    w pewnym sensie wcale nie są tak strasznie niezdecydowane – one
    po prostu namiętnie oczekują na okazję do zareagowania na sygnały
    inne niż te, na które reagują, i które zazwyczaj wysyłają, mężczyźni.
    Ponieważ kobiety tak łatwo reagują na bodźce słowne, zaś mężczyźni
    na ogół „nie zawracają sobie głowy” uczeniem się stosowania języka
    w ten specyficzny (i dla mężczyzn niezwykle dziwaczny) sposób,
    którego kobiety potrzebują, i który same stosują, większość kobiet
    pozostaje niezaspokojona. Kobiety mają wbudowany w psychikę
    automatyczny i niezwykle czuły seksualny system, którym jednak
    mężczyźni posługują się niezwykle rzadko.
    Do tego seksualnego systemu istnieje specjalny klucz.
    Sytuacja wygląda w ten sposób, jak gdyby mężczyzna dobijał się
    wściekle do bocznych drzwiczek domu kobiety, przekonany, że są to
    drzwi frontowe, podczas gdy kobieta, rozczarowana i zrozpaczona,
    czeka przy drzwiach frontowych, by ktoś wreszcie nacisnął na
    dzwonek. Aż w końcu, po kilku drinkach albo kiedy poczuje się
    całkiem wyjątkowo samotna, lub też jeśli dobijający się facet jest
    naprawdę przystojny, bogaty czy wrażliwy, może go wpuścić tymi
    bocznymi drzwiczkami (choć są zazwyczaj zaryglowane na cztery
    spusty i trudno przez nie przejść). Zawsze jednak dręczy ją to pytanie
    – „czemu nikt nigdy nie wejdzie w prawidłowy sposób?”.
    Ta książka ma Ci właśnie pokazać ten prawidłowy sposób. Ma Ci dać
    Seksualny Klucz do Kobiecych Emocji.
    III. Rola uszu w seksie
    Wyobraź sobie, że mówisz kobiecie: „Chcę przemawiać… do
    najgłębszej części… tego… czym naprawdę…. jesteś”. Brzmi to
    żałośnie, zgoda? Faktycznie brzmi żałośnie – dla mężczyzn. Dla
    kobiet ten rodzaj języka brzmi poetycko i głęboko erotycznie.
    Czytając tę książkę będziesz poznawał schematy i zasady pozwalające
    wzbudzać w kobietach pożądanie, bardzo szybko i jedynie za pomocą
    słów.
    Dla uwodziciela najważniejszym i najbardziej dostępnym kobiecym
    organem seksualnym jest ucho. Aby móc dać kobietom przeżycia,
    o których skrycie fantazjują, aby móc czynić je niewiarygodnie
    pobudzonymi i podatnymi na erotyczne bodźce w niewiarygodnie
    krótkim czasie – aby móc uzyskać od nich to, czego pragniesz –
    nauczysz się stosować słowa w całkiem nowy sposób.
    Niektóre z rzeczy, które będziesz mówił, wydadzą Ci się po prostu
    śmieszne. Będziesz je jednak mówił, bowiem nauczysz się, że rzeczy
    brzmiące śmiesznie i absurdalnie dla mężczyzn, dla kobiet potrafią
    brzmieć niesamowicie wprost erotycznie.
    Działa to w ten sposób: ucho, poprzez to, co jej mówisz, sprawia, że
    cała ona staje się podniecona – albo dzięki obrazom w jej wyobraźni,
    albo dzięki fizycznym wrażeniom, które odczuwa. Czy oznacza to
    częste powtarzanie rzeczy w rodzaju: „Naprawdę bardzo Cię
    kocham”? Wcale nie, mówienie, że kochasz, pragniesz, chcesz się
    ożenić itd., ma bardzo, ale to bardzo niewiele wspólnego z tym,
    o czym tu mówimy.
    Spójrzmy na to przez chwilę w naukowy sposób. Otóż w badaniach
    mózgu przeprowadzonych za pomocą rezonansu magnetycznego
    dotyczących rozumienia języka mówionego przez kobiety i mężczyzn
    wyszła na jaw jedna bardzo interesująca prawidłowość. Okazało się,
    że kobiety do zrozumienia języka używają zasadniczo obu półkul
    mózgowych, podczas gdy mężczyźni tylko jednej, lewej, która
    odpowiada za logikę. Z czego wynika, że kobiety analizują mowę nie
    tylko jak mężczyźni, czyli za pomocą logiki, ale także od razu
    włączają w to emocje.
    Kobiety nie interpretują słów wyłącznie w sposób logiczny, lecz także
    przeżywają je uczuciowo.
    Mężczyzn podnieca obraz – kiedy widzą albo sobie wyobrażają nagą
    kobietę (albo, w niektórych przypadkach, nagiego mężczyznę).
    W kobietach pożądanie rozbudzają słowa, które wprawiają kobiety
    w odpowiedni nastrój, w którym dopiero przeżycie takie, jak widok
    nagiego mężczyzny lub jego wyobrażenie, budzi podniecenie. Kiedy
    ten fakt zrozumiesz, i kiedy nauczysz się stosować odpowiednie
    słowa na specjalne sposoby, wzbudzanie w kobietach pożądania
    stanie się bardzo, bardzo łatwe – tak łatwe, jak wzbudzanie
    pożądania w mężczyźnie poprzez pokazanie mu ładnej dziewczyny
    powoli zdejmującej ubranie.
    Nauczenie Cię, jak konkretnie masz słów używać, aby rozbudzać
    kobiece namiętności jest właśnie celem i treścią tej książki.
    Powtórzmy raz jeszcze…
    Mężczyźni muszą tylko zobaczyć niezbyt paskudną nagą kobietę, aby
    poczuć seksualne podniecenie. Wtedy pragną wziąć sprawę w swoje
    ręce i mieć stosunek z tą kobietą, najlepiej od razu i na miejscu.
    Kobiety czują się wprawdzie podniecone widząc atrakcyjnego
    nagiego mężczyznę, podnieca je także myślenie o seksie, ale potem
    zaczyna działać inny proces. Zaczynają rozważać wiele możliwych
    konsekwencji ulegnięcia tym żądzom, takich jak ryzyko ciąży,
    zniszczenie dotychczasowych związków i tak dalej. Czują więc
    podniecenie, ale potem przychodzą im do głowy różne związane ze
    stanem podniecenia myśli, które dość łatwo mogą to podniecenie
    zneutralizować.
    Kobiety mają bowiem uczucia na temat uczuć oraz uczucia na temat
    uczuć na temat uczuć i te uczucia na szczycie hierarchii – czyli
    złożone uczucia na temat prostszych uczuć – są tymi, które
    najbardziej się liczą, tymi od których zależy, czy wejdą do Ciebie na
    górę, aby napić się kieliszek wina, czy czegoś tam.
    Weźmy na przykład sytuację, gdy ręka mężczyzny muska kobiece
    ramię. Fizycznymi wrażeniami jest ciepło i dotyk na skórze. Te
    wrażenia mogą ją podniecać. Dodatkowo, poza czysto fizycznym
    wrażeniem ciepła i fizycznym wrażeniem podniecenia – w postaci
    przyspieszonego pulsu, skoncentrowanej uwagi, zwiększonego
    napięcia mięśniowego – ta kobieta może także poczuć podniecenie
    w sensie emocji. To emocjonalne podniecenie może z kolei
    prowadzić do powstania pewnych erotycznych pragnień. Które
    z kolei mogą prowadzić do chęci większego emocjonalnego „otwarcia
    się”. Pragnienie emocjonalnego otwarcia się może prowadzić do
    pragnienia otwarcia się fizycznie. To z kolei mogłoby przywołać
    wspomnienia dawniejszych wydarzeń tego rodzaju. Co mogłoby
    z kolei wywołać uczucie wstydu, który mógłby prowadzić do poczucia
    winy, prowadzącego z kolei do poczucia bezsilności, który mógłby
    spowodować uczucie gniewu.
    Jeśli to gniew jest tym uczuciem, do którego wiodą wszystkie inne
    uczucia, będzie on miał pierwszeństwo przed tymi „prostszymi”
    odczuciami, takimi jak seksualne pożądanie. Abstrakcyjne wartości
    i emocje tej kobiety zniwelują przyjemność płynącą z fizycznego
    bodźca, mogąc ten bodziec uczynić nawet po prostu przykrym. Jeśli
    takie zjawisko nastąpi, to nieświadomie i niechcący tę kobietę
    rozzłościsz albo w inny sposób zniechęcisz ją do siebie.
    Uczucia większości mężczyzn nie są ani w przybliżeniu tak
    skomplikowane.
    Podczas gdy męska seksualność jest najintensywniej napędzana
    fizycznymi odczuciami, seksualność kobieca jest napędzana
    fizycznymi odczuciami zmieszanymi z odczuciami na temat tych
    odczuć – czyli emocjami. Emocje, choć zakorzenione w ciele, są
    kształtowane i kierowane przez słowa.
    Teraz nadszedł czas, aby od przedstawienia zasad przejść do
    konkretnych technik.

    Powtórzenie materiału:
    1. Mężczyźni i kobiety inaczej traktują przekazy słowne.
    2. Mężczyźni i kobiety inaczej przetwarzają emocje.
    3. Słowa wywołują w kobietach silne emocje.
    4. Kobiety z reguły przeżywają długie łańcuchy emocjonalnych
    reakcji na każde konkretne fizyczne zdarzenie; emocje znajdujące
    się pod koniec tego łańcucha, te najbardziej abstrakcyjne, są
    z reguły ważniejsze dla nich od fizycznego zdarzenia u jego
    początku.
    5. Przez bardzo specjalne użycie słów można szybko wzbudzać
    w kobietach pożądanie.
    IV. Jak pompować w innych ludzi
    uczucia?

    Zanim zbadamy strukturę kobiecych emocji, a zatem i sposoby
    szybkiego wprowadzania kobiet w intensywne stany emocjonalne za
    pomocą jedynie słów, powiemy nieco ogólnie na temat wzbudzania
    w ludziach uczuć. Chodzi nam o poznanie zasad intensywnej
    komunikacji.
    Intensywna komunikacja polega na wprawianiu innych ludzi
    w odpowiednie stany emocjonalne. Nie przypadkowe stany
    emocjonalne, ponieważ każdy wprowadza innych ludzi w jakieś
    stany emocjonalne – przeważnie nieodpowiednie – tylko w ściśle
    określone, takie, na których Ci zależy, stany emocjonalne
    prowadzące do skutków, których pragniesz, i które Ci dają
    autentyczną satysfakcję. Zanalizujmy pokrótce niektóre narzędzia
    i zasady intensywnej komunikacji.
    A. Stymulacja werbalna
    Po pierwsze, zasada stymulacji, znana też jako:
    „Zasada Różowego Słonia”, ponieważ jeśli powiem Ci, żebyś nie
    myślał o różowym słoniu – nie wyobrażał sobie jego różowej trąby,
    małego ruchliwego ogonka, wielkich, kłapciatych, różowych uszu…
    To z pewnością będziesz myślał właśnie o różowym słoniu. Po
    prostu, aby zrozumieć, co mówię, musisz sobie stworzyć w umyśle
    przeżycia związane z różowym słoniem – jak by wyglądał, jakie by
    wydawał dźwięki albo jaka by była w dotyku skóra jego trąby. To, co
    opiszesz słowami, Twój rozmówca musi przeżyć, choćby po to, by
    zrozumieć, co mówisz. Im żywszy będzie Twój opis, tym intensywniej
    Twój słuchacz zareaguje, tym bardziej zareaguje w sposób taki, jakby
    naprawdę to, co opisujesz przeżył, i to ze wszystkimi wynikającymi
    z tego przeżycia emocjami.
    B. Nie rób oznacza Rób
    Jest to rozwinięcie Zasady Różowego Słonia. Jeśli powiem Ci, żebyś
    nie robił X albo że nie ma takiej rzeczy, jak X, to i tak wyobrazisz
    sobie to X i będziesz reagował na X. „Nie ma sposobu, by za pomocą
    słów dotrzeć do najgłębszych kobiecych emocji i niezwykle szybko
    wzbudzić w kobietach pożądanie.” „Nie myśl nawet o stosowaniu
    tych technik raz po raz, aż staną się tak naturalne, jak
    oddychanie.” „Nie myśl o tym, jak byś się czuła zakochując się
    właśnie w tej chwili.” „Nie ma możliwości, byś się we mnie
    zakochała.”
    Uczyń swój opis maksymalnie żywym przez zastosowanie
    konkretnych zmysłowych szczegółów – kolorów, dźwięków,
    charakteru dotykanych powierzchni itd. Możesz wspomnieć
    o lagunie albo też możesz opisać spokojną wodę, ukrytą między
    dwoma wysokimi brzegami, której jasnobłękitna powierzchnia
    połyskuje w promieniach słońca, a jeden z brzegów burzy się nieco
    u stóp niewielkiego wodospadu, tworząc niewielkie kołnierze białej
    piany na lśniącej lazurowej tafli, leniwie odpływające w otaczającą
    dżunglę.
    Słowa istnieją po to, by stwarzać przeżycia w tych, którzy je słyszą
    lub czytają. Słuchacz przetwarza to, co słyszy w obrazy, wrażenia
    dotykowe, dźwięki, zapachy i smaki. Mówiąc mu, co konkretnie ma
    odczuć czy usłyszeć, możesz sprawić, by te doznania stały się bez
    porównania wyrazistsze i bogatsze. Kiedy tak zrobisz, Twój słuchacz,
    zamiast interpretować Twoje słowa za pomocą swego intelektu,
    zareaguje na nie wyobraźnią, a przez to także swym ciałem i swymi
    emocjami. Obfitość obrazów może słuchacza całkiem dosłownie
    oczarować i wprowadzić w świat fantazji.
    D. Znaczenie podobieństw
    Podobieństwo stwarza związek emocjonalny, zgodność i poczucie
    komfortu – im większe z Tobą podobieństwo odczuwa Twój
    słuchacz, tym głębiej fizycznie zareaguje na przedstawiane przez
    Ciebie obrazy. Im silniejsza będzie psychiczna więź pomiędzy Wami,
    im większe poczucie komfortu i bliskości, tym łatwiej i chętniej
    słuchacz uzupełni odpowiednimi konkretami wszelki zastosowany
    przez Ciebie ogólny i abstrakcyjny język. Krótko mówiąc, im
    intensywniejsza będzie odczuwana przez rozmówcę psychiczna więź
    z Tobą, tym bardziej przekonujące i potężniejsze będą Twoje słowa.
    No dobrze, ale jak stworzyć tę więź? Po pierwsze, naśladując
    zewnętrzne przejawy emocji
    Twego słuchacza – czyli rytmy jego ciała i jego stan fizyczny. Po
    drugie, akceptując – albo jeszcze lepiej odzwierciedlając (mirroring)
    – wewnętrzny świat jego przeżyć, czyli to, co dostrzega i odczuwa,
    w co wierzy i o czym jest przekonany.
    Możesz odzwierciedlać ekspresję cielesną rozmówcy
    w następujący sposób:,Przyjmij tę samą postawę, co Twój
    rozmówca – jeśli on stoi, to i Ty stój; jeśli on ma skrzyżowane
    ramiona – Ty także je skrzyżuj; jeśli on przeciąga dłoń przez swoje
    włosy, Ty także przeciągnij dłoń przez swe włosy. Co więcej, kiedy
    on mruga, to i Ty powinieneś mrugać, zaś kiedy robi wdech – Ty
    tak samo. Możesz nawet mówić… w tym samym tempie,
    w jakim… Twoja rozmówczyni… oddycha. Nazywa się to tempem
    hipnotycznym i ma bardzo… potężny… wpływ… na kogoś… kto
    słucha.Twoje odzwierciedlanie powinno się stawać coraz
    bardziej dokładne – z początku subtelne i tylko częściowe, potem
    coraz bardziej kompletne. Typowo będzie to wyglądało w ten
    sposób, że powstanie „pętla sprzężenia zwrotnego”: na przykład
    ona mrugnie, Ty zareagujesz mrugnięciem, wtedy ona mrugnie
    jeszcze szybciej itd. Odzwierciedlanie czyjegoś zachowania
    sprawia, że ten ktoś czuje się podobny do Ciebie i, w miarę jak to
    poczucie podobieństwa się wzmacnia, zaczyna odzwierciedlać
    Ciebie w Twoich reakcjach.
    Możesz także odzwierciedlać czyjeś przekonania, emocje i idee.
    Kiedy mówisz kolejno kilka rzeczy odpowiadających
    przekonaniom Twego rozmówcy, zaczyna on koncentrować się na
    tym, co mówisz, kosztem innych bodźców. Dlaczego? Ponieważ
    mówisz mu prawdę, tak on to w każdym razie widzi, zaś nasza
    podświadomość, nasze instynkty, pragną dobrych, dokładnych
    sygnałów zwrotnych. Dlatego też, zawsze gdy mówisz ludziom to,
    o czym już są przekonani albo co odpowiada temu, co przekazują
    im ich zmysły, będą się czuli Tobie bliżsi, będą się koncentrować
    na Twoich słowach i będą też silniej reagować na to, co im
    mówisz. Jeśli powiesz im kilka razy z rzędu coś, co odpowiada ich
    przekonaniom, znajdą się w stanie koncentracji, zaangażowania,
    emocjonalnej podatności na bodźce – krótko mówiąc w stanie
    zwanym transem.
    E. Ogólnikowość
    Skąd możesz wiedzieć, co masz mówić, by to pasowało do przekonań
    Twojego rozmówcy? Cóż, czasem po prostu nie wiesz, więc po prostu
    będziesz używał ogólnikowego języka – języka nie określającego zbyt
    dokładnie, jak to o czym mówisz wygląda, jakie jest w dotyku, jak
    brzmi, jak smakuje, ani jak pachnie. Pozwól słuchaczowi samemu
    wypełnić wszelkie luki. Dlaczego powinieneś używać ogólnikowego
    języka? Ponieważ w przypadku, gdy istnieje między Wami
    psychiczna więź – czyli kiedy odzwierciedlasz przekonania Twego
    słuchacza w taki sposób, że instynktownie wierzy on we wszystko, co
    mówisz – słuchacz sam będzie wypełniał wszystkie luki w Twym
    ogólnikowym, abstrakcyjnym przekazie treścią istotną i odpowiednią
    dla samego siebie.
    Jeśli na przykład powiesz: „Widziałem ostatnio wspaniały obraz.
    Miał cudowne kolory: rdzawy, fioletowy, żółty i czarny”, Twoja
    słuchaczka może akurat nie uważać, by właśnie te kolory stanowiły
    idealną paletę dla pięknego malowidła. W takim przypadku możesz
    niechcący zerwać psychiczną więź między Wami. Jeśli powiesz po
    prostu: „Widziałem ostatnio wspaniały obraz”, a przy tym będziesz
    wyglądał i brzmiał, jakbyś właśnie w tym momencie widział piękny
    obraz, prawdopodobnie wystarczy to, by słuchaczka poczuła, jakby
    właśnie widziała piękne malowidło.
    Abstrakcyjne słowo, słowo pozbawione konkretnych zmysłowych
    informacji – nie wskazujące, co słuchacz ma zobaczyć, usłyszeć,
    poczuć – jest jak ogromna sieć ciągnięta przez ocean. Puste,
    pozbawione konkretów słowo, wsparte psychiczną więzią (rapport)
    z mówiącą osobą, nabiera znaczenia i treści, całkiem jak sieć, która
    choć pusta, łapie ryby i zwiększa w ten sposób swą wagę. Im
    intensywniejsza więź, tym bardziej prawdopodobne, że słuchacz
    wypełni sieć ważnymi dla siebie znaczeniami, co z kolei dalej pogłębi
    związek i doprowadzi go do jeszcze głębszego stanu podatności.
    Oto dlaczego wielu hipnotyzerów, wielu polityków i wielu kaznodziei
    od pewnego momentu w swoim wywodzie zaczyna mówić niemal
    wyłącznie abstrakcjami. Odzwierciedlili Twoje przekonania,
    zapewnili sobie zaufanie Twych głębokich instynktów, stworzyli
    emocjonalny pęd, teraz mogą stać się coraz bardziej ogólnikowi, zaś
    te ogólne rzeczy, które mówią, Tobie będą się wydawać z każdą
    chwilą bardziej prawdziwe i coraz bardziej zniewalające. Bądź
    konkretny opisując coś w kategoriach zmysłowych, po to, by
    zaangażować wyobraźnię. Bądź do słuchacza podobny, aby stworzyć
    więź emocjonalną. Potem zaś zacznij stosować język ogólny
    i abstrakcyjny, aby popchnąć wyobraźnię i emocje słuchacza
    w pożądanym przez siebie kierunku. Kiedy już udało Ci się stworzyć
    więź, ogólnikowość będzie ją dalej pogłębiać.
    F. Historie
    Kiedy opowiadasz historię, Twój słuchacz przeważnie wchodzi w stan
    transu, zaczynając odczuwać emocje odczuwane przez jej bohaterów,
    potem zaś przykłada te emocje do obecnej chwili i obecnej sytuacji.
    To właśnie powód, dla którego dobrzy mówcy tak często opowiadają
    historie – stanowią one dla nich „drogę szybkiego ruchu” do emocji
    słuchaczy. Kiedy na przykład opowiadasz wiele historii o ludziach
    czymś podekscytowanych, zmotywowanych i zarabiających masę
    pieniędzy, Twoi słuchacze zaczynają się także ekscytować i czuć
    motywację, by samemu zacząć zarabiać duże pieniądze. Kiedy
    opowiadasz komuś o ludziach zakochujących się albo ludziach
    uprawiających seks, ta osoba zaczyna się odruchowo zastanawiać
    nad tym, jak takie rzeczy się odczuwa, w wyniku czego zaczyna być
    erotycznie podniecona. Ponieważ zaś mówisz o przeżyciach innych
    ludzi, słuchająca raczej nie będzie zażenowana – w końcu nie każesz
    jej się w Tobie zakochiwać, opowiadasz jej tylko, co czuła Twoja
    przyjaciółka Kasia, kiedy się zakochiwała.
    Opowiadając historie możesz nawet włożyć w nie bezpośrednie
    rozkazy skierowane do słuchającego, całkiem nie biorąc za to
    odpowiedzialności. Na przykład tak… „Więc ten gość powiedział
    temu drugiemu: “Pamiętaj! Opowiadaj masę historii! Ludzie
    uwielbiają historie i naprawdę odczuwają to, co im mówisz!”. Albo…
    „Moja przyjaciółka Julia opowiadała, jak ten Włoch nagle wstał,
    chwycił ją pod brodą, spojrzał jej głęboko w oczy, i rzekł: ‚Dzisiaj
    będziemy się kochać!’. Niesamowite, zgoda?”.
    G. Bodziec i reakcja
    Emocje są asocjatywne, co oznacza, że są powiązane z konkretnymi
    bodźcami, które to bodźce mogą je potem ponownie budzić, nawet
    jeśli nie ma żadnego logicznego związku pomiędzy samym tym
    bodźcem a daną emocją. Jeśli na przykład miałeś w zeszłym
    tygodniu wspaniałą erotyczną przygodę z kobietą ubraną w spodnieogrodniczki,
    możesz się potem nagle wspaniale poczuć widząc inną
    kobietę w ogrodniczkach, choć zupełnie nie masz pojęcia dlaczego.
    Głos Twojej kochanki mógł też na przykład mieć specjalne
    brzmienie, kiedy wymawiała Twe imię w czasie Waszych miłosnych
    igraszek. I następnym razem, kiedy jej głos zabrzmi w ten sposób,
    może Ci tym sprawić żywą i niezrozumiałą dla Ciebie przyjemność –
    choćby kazała Ci jedynie wynieść śmieci.
    Do stworzenia tego rodzaju powiązań można używać ruchów dłoni,
    tonów głosu, dotyku albo czegokolwiek innego, co daje się
    zarejestrować zmysłami, i co spowoduje powstanie połączenia
    między bodźcem a reakcją. (W terminologii NLP określa się taki link
    mianem „kotwicy”, po angielsku anchor.)
    Im silniejsza jest emocja odczuwana dokładnie w momencie
    „zarzucenia” kotwicy, tym silniejsza będzie emocja wywołana
    w chwili, gdy kotwica zostanie następnie „odpalona”.
    Im bardziej niezwykła kotwica, tym mniej prawdopodobne, by jej
    siła została „rozwodniona” przez inne bodźce z otoczenia. (Na
    przykład uścisk dłoni nie będzie dobrym wyborem kotwicy, ponieważ
    dana osoba może już mieć z nim wiele innych skojarzeń, a także
    może wymieniać uścisk dłoni z wieloma różnymi osobami oraz
    odczuwać różne emocje, także po zarzuceniu przez Ciebie tej
    kotwicy.)
    Krótkie powtórzenie materiału
    1. To, co opiszesz, inni ludzie sobie wyobrażą i odczują jako własne
    wewnętrzne przeżycie. Nazywa się to Zasadą Różowego Słonia,
    albo stymulacją.
    2. Kiedy powiesz komuś, żeby „nie robił X”, albo że „X to
    nieprawda”, ten ktoś i tak przez chwilę sobie wyobrazi to „X” i na
    nie zareaguje.
    3. W swoich opisach stosuj sugestywne obrazy z dużą ilością
    konkretnych, zmysłowych szczegółów – określ, co Twój słuchacz
    powinien ujrzeć, usłyszeć, poczuć dotykiem, smakiem i węchem.
    W ten sposób wzmacniasz emocjonalną siłę tego, co mówisz.
    Takie opisy angażują wyobraźnię słuchacza, przeważnie
    wprowadzając go w stan transu, w którym przestaje on
    analizować i w naturalny sposób reaguje silniej.
    4. Więź emocjonalną i poczucie emocjonalnego komfortu możesz
    wytworzyć za pomocą podobieństwa. Podobieństwo tworzysz
    natomiast odzwierciedlając ruchy ciała i rytm drugiej osoby,
    oraz/lub mówiąc rzeczy zgodne z przekonaniami i wrażeniami tej
    osoby. Jeśli pod rząd powiesz wiele rzeczy zgodnych
    z przekonaniami słuchającego, z dużym prawdopodobieństwem
    wprowadzisz go w trans.
    5. Stosuj abstrakcje i ogólniki, aby podtrzymać więź psychiczną.
    6. Opowiadaj historie zawierające wrażenia i emocje, aby szybko
    wzbudzić w słuchaczu te same wrażenia i emocje. Rób to
    w sposób, który pozwala drugiej osobie czuć się bezpieczną i nie
    narusza jej psychicznego komfortu.
    7. Emocje dają się dołączać do bodźców zmysłowych. Potem możesz
    ponownie zastosować dany bodziec („kotwicę”), by ponownie
    wywołać daną emocję.

    #24676
    Profile photo of Nicol Nicol
    Nicol Nicol
    Participant

    Najlepszym kluczem do kobiecego serca są pieniądze i nikt mi nie zaprzeczy

Podgląd 2 postów - 1 z 2 (z 2)

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć w tym wątku.

Największa strona erotyczna w sieci

Nasza strona zawiera filmiki erotyczne, darmowe filmiki erotyczne, sex filmiki, anonse, anonse kobiet. Eroonline aktualizuje zawartość strony każdego dnia, dodając nowe sex filmiki. Wszystkie znajdują się w jednym miejscu i są w 100% darmowe. Dysponujemy ogromnym zbiorem filmików erotycznych, które możesz oglądać zupełnie za darmo. Eroonline jest najbardziej kompletną i rewolucyjną stroną zawierającą filmiki erotyczne. Posiadamy najlepsze sex filmiki, filmiki erotyczne, anonse, anonse kobiet oraz albumy ze zdjęciami i darmową możliwość przyłączenia się do największej społeczności użytkowników, fanów sex filmików w Internecie. Ciągle pracujemy i dodajemy nowe funkcje na stronie, byś mógł/mogła jak najpełniej spędzić swój czas na przeglądaniu naszej strony. Napisz do nas, jeżeli masz jakieś pytania lub uwagi a nawet pomysł, co do nowych funkcji serwisu. Wszystkie dane zawarte na stronie http://eroonline.pl takie jak filmiki erotyczne, anonse, sex filmiki, anonse kobiet, opowiadania itp. dostępne są zupełnie za darmo!!

Twoja Reklama